Metro u Varšavi

Varšava - Poljska

U kolovozu 2010. započeli su građevinski radovi na preko šest kilometara dugoj liniji podzemne željeznice M2 u glavnom gradu Poljske, Varšavi. Konačno je otvoren u ožujku 2015. Sastoji se od sedam postaja i povezuje okrug Wola na lijevoj obali Visle s okrugom Praga Północ na desnoj obali. Stanica podzemne željeznice Dworzec Wileński izgrađena je betonom s MC plastifikatorima. Zahtjevi postavljeni pred betonsku mješavinu bili su strogi: morao je zadovoljiti ​​dugo otvoreno vrijeme i dobra svojstva u zimskim i ljetnim uvjetima. 
Specijalni superplastifikatori

Kao bi zadovoljili stroge uvjete korišteni su TechniFlow, Muraplast i Centrament koji su posebno razvijeni kako bi zadovoljili zahtjeve industrije transportnih betona. Odlikuju se svojom robusnošću u primjeni s drugim betonskim sirovinama i osiguravaju intenzivnu disperziju cementne paste uz visoku protočnost betona. Oni tako proizvode homogeni beton koji se lako ugrađuje s dugotrajnom protočnosti. Beton je korišten za sve cjelokupnu stanicu, odnosno dijafragmu, temelje, stropove i potporne stupove. U projektu je korišten i ubrzivač vezanja Centrament Rapid 610.

Stanica podzemne željeznice Dworzec Wileński izgrađena je betonom s MC plastifikatorima.
Stanica podzemne željeznice Dworzec Wileński izgrađena je betonom s MC plastifikatorima.
© MC-Bauchemie 2016
  • Ime

    Metro u Varšavi

  • Država

    Varšava - Poljska, 2022

  • Stručna područja

    Transportni betoni

  • Kategorije

abs 123 abs 123 abs 123 abs 123 abs 123 abs 123 abs 123